.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز سنجش کلاس‌اولی‌ها از پنجم تیر ماه در مازندران
مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: سنجش کلاس اولی‌ها از پنجم تیر ماه در ۳۱ پایگاه سنجش استان برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد جعفری امروز درباره سنجش نوآموزان مازندران اظهار کرد: نوبت‌گیری سنجش از روز گذشته در مازندران آغاز شده است.

 

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، سنجش کلاس اولی‌ها از پنجم تیر ماه در ۳۱ پایگاه سنجش استان مازندران برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران  بیان کرد: البته از هفته گذشته آموزش عوامل اجرایی پایگاه‌های سنجش در سطح استان داشتیم و تمام اقلام در پایگاه‌های سنجش توزیع شده است.

 

این مسؤول با اعلام اینکه افتتاح رسمی پایگاه سنجش استان هفته آینده در مرکز استان، تصریح کرد: امسال سنجش پیش‌دبستانی را در دستور کار نداریم.

 

جعفری تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونایی مهم‌تریم موضوع برای ما سلامت نوآموزان است و تمامی موارد بهداشتی در پایگاه‌های سنجش مورد توه قرار می‌گیرد و  به خانواده‌ها این اطمینان خاطر را می‌دهیم که در این زمینه نگران نداشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها صرفا در ساعات نوبت خود در پایگاه‌های سنجش حضور یابند و از تجمع پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: به این دلیل که نوبت‌ها به گونه‌ای تنظیم شده ، در هر زمانی یک مراجعه کننده باید حضور یابد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.